Az új ETI sztori
Az ETI csoportban a folyamatos frissítés életforma, nem csak a gyártási folyamatban, hanem más területeken is – az utolsó a cég grafikai összképe, amelyet sikeresen frissítettünk és az aktuális trendeknek megfelelően alakítottunk ki.
Az ETI több mint 72 éve van jelen a piacon. Az évek során bővítettük, kiegészítettük termékkínálatunkat, formáltuk piaci pozíciónkat és nevünket. Gyártási folyamatainkat is korszerűsítettük – a legfontosabb gyártási csoportokból származó termékeinket ma modern automatizált gépsorokon gyártják. A frissítések állandóak cégünknél, nem csak a gyártási folyamatban, hanem más területeken is – ezek egyike minden bizonnyal a cég átfogó grafikai arculata, amelyet az évek során sikeresen frissítettünk és az aktuális trendeknek megfelelően alakítottunk ki.
Az ETI a fejlődés és a haladás arca, amit az Év Gyára díj is megerősít. Az új ETI logóval és átfogó szlogennel indult útjára az ETI márka új arculata, amelyet a digitális, virtuális és valós környezetben való hatékonyabb, modernebb és könnyebb használat érdekében továbbfejlesztettek. Váltás biztonságos jövőre (angol változat: "Switch to a safe future."). Folytatjuk az ETI márkaidentitás fejlesztését új kommunikációs történettel, megújult weboldallal, termékcsomagolással és minden olyan elemmel, amely az ETI átfogó grafikai arculatának részét képezi. Az új grafikai összkép a frissítés ellenére is megtartja a felismerhető ETI színt, ami már több mint 20 éve része történetünknek.
Örömmel mutatjuk be Önöknek az ETI megújult identitását.